mysql kresuje

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Apr 19 12:07:39 CEST 2006

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 04/19/06 10:47:

> Petkova rada MySQL je z meho pohledu "zlo", protoze tam za poslednich
> par verzi udelali natolik zasadni zmeny ohledne interniho fungovani
> triggeru, ze temer po kazdem upgrade triggery prestanou fungovat

	No, ono je obecne spise nestastne pouzivat nejnovejsi featury hned jak
se objevi. Stejne jako je dobre byt velmi opatrny v nasazovani celych
novych verzi cehokoliv, kdyz se provadely vyznamne zasahy do funkcnosti.
Trochu jina vec jsou nove verze spocivajici v opravach chyb ...

	Samozrejme, pokud konkretni novou featuru co se zrovna objevila nutne
potrebujete, pak nemate jinou moznost. Jestli jste se ale bez triggeru
obesel doted, bylo by asi nejlepsi se bez nich jeste nejaky ten nejmene
pulrok obejit i nadale ...

	BTW, MySQL - a rekl bych, ze mi s podobnou chybou padalo relativne
deterministicky - a nebylo to na FreeBSD 6.x - takze je otazka, jestli
za to muze verze OS. Ale je pravda, ze upgrade z 6.0-R na 6.1-RC
pravdepodobne neprinese zadne zhorseni ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz