Informace o restartu

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Apr 17 10:02:23 CEST 2006

On Sun, Apr 16, 2006 at 09:38:20PM +0200, Jiri Calda wrote:

> Podle pristupu k USB se pozna pristup k zivotu? Uprimne smekam a nepokryte zavidim, jak
> se da poznat z tak banalni veci podstata problemu. Skoda, ze tve schopnosti nemam,
> obcas by se mi pri hledani problemu v nami spravovanych sitich a systemech hodily.

/dev/crystallball... tusim je to v portech :))))

> Ale ja ji to pravo neubiram. Klidne at se siri. Az bude kod v FBSD (a i v jinych OS) dostatecne
> odladen, tak jej zacnu pouzivat. Zatim jsem s nim zazil spoustu ne prilis humornych
> zazitku, kdyz jsem musel tuhle sbernici pouzit k seriozni praci (nemluvim o pripojeni fotaku
> na chvili, kdy si chci stahnout fotky i kdyz i to muze byt pro nekoho seriozni prace a timto
> se ho nechci nijak dotknout).

je fakt ze usb kod pomerne dost saje, zase na druhou stranu jestli pouzivas 4.x
tak si myslim ze muzu pomerne zodpovedne prohlasit ze v 4.x saje vyrazne vic
nez v 6.x atd.

ale ten kod rozhodne spatny je... zase na 2hou stranu videl jsem uz nekolik
nechutnych panicu (ve smyslu kernel panic ne virgin :) ) zpusobenych seriovym
portem... doted mi v praci bezi nejaky stary pocitac na kterem bezi jen
"cat /dev/cuaa0 > /tmp/blah" protoze se to na produkcnim serveru bojim pustit
a ten stroj kazdy den (cronem) restartuju proste protoze seriovemu portu
neverim

> Ale ani tohle pravo jsem ti nijak neupiral. Tak jako jsou lide, co si hraji s verzemi FBSD, ktere
> ja jeste pomijim, protoze proste to co ja chci je neco jineho nez chteji oni.

jen mne zajima co budete vy co porad pouzivate 4.x a odmitate pouzivat neco
vyssiho delat az 4.x na novem pocitaci protse nespustite. to nemyslim nijak
spatne... jen mne to zajima.. prejdete na jiny os?

ja osobne ztratil duveru v 4.x v dobe co tam zaclenili PAE a tusim nejake dalsi
veci... myslim ze takovy kod tam nepatri a nemuze byt poradne odzkousen a proto
4.x moc neverim ;(

spousta lidi bezi moderni fbsd (6.x) v produkci a nemaji problemy. ja osobne
mam 5.x stroj, ktery ma momentalne uptime 167 dni a predtim mel taky tak nejak
ale bylo nutne restartovat kernel kvuli zmene parametru ipc.. nemyslim ze by
moderni fbsd bylo nejak uzasne nestabilni, spis naopak