Nedetekuje Wifi

Jaroslav Joska josej at seznam.cz
Sat Apr 15 21:49:07 CEST 2006

Ahoj. Mám problém s rozchozením wifiny na noťasu ASUS A6U. Bohužel jsem nikde na netu nenašel, jaká firma pro ASUS vyrábí tohle zařízení. Zkoušel jsem ipw, iwi, ath ale nic. Prostě se mi to zařízení po ifconfig -a nevypíše. Mám tam jen fwe0, rl0, plip0 a lo0. Zkoušel jsem snad vše, ale dmesg je prázdné. V XP se jeví zařízení jen jako ASUS 802.11g. Newíte někdo? Jediné, co o tomto hardwaru dokažu zjistit je to, že pciconf -lv najde toto:

none2 at pci0:9:0: class=0x028000 card=0x120f1043 chip=0x431814e4 rev=0x02 hdr=0x00
    vendor   = 'Broadcom Corporation'
    class    = network
Bohužel jsem ani na stránkách broadcomu nenašel žádné informace, natož drivery.