AMD CPU

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Tue Apr 11 12:44:37 CEST 2006

Nakonec jsem si nechal poradit u odborniku.
http://gcc.gnu.org/onlinedocs/gcc-4.0.0/gcc/i386-and-x86_002d64-Options.html
Zaroven jsem si tam precetl odpoved, proc nekdo cpu detekuje jako SSE a
nekdo jako ne-SSE.

pouzil jsem athlon-tbird, jsem zvedavej jak to dopadne. Mam ten pocitac doma
a tak svet dokoncim az vecer az se vratim z prace.