AMD CPU

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Apr 11 12:25:11 CEST 2006

> viz zacatek tohoto threadu - jak nastavit make.conf pro amd procesor.

	Aha, to uz jsem ztratil kontext.

	To je asi nejlepsi se podivat do /usr/share/mk/bsd.cpu.mk

	Nicmene, me se zda, ze pokud procesor neumi SSE tak to nemuze byt
athklon-xp a v uvahu pripada athlon nebo athlon-tbird. Tz se ale
nepovazuji za k8 architekturu.

	Je taky mozne, ze zadny z "predpripravenych" CPUTYPE neni pro tento
pripad optimalni - pokud si s tim chces hrat, musel bys patrne promenne
odvozene od CPUTYPE definovat sam.

							Dan

(mimochodem, *opravdu* je nutne reagovat NAD puvodnim prispevkem ?).