make_printerdef-neni v systemu

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Apr 6 13:55:58 CEST 2006

předpokládal jsem,že je to něco jako rodnej brácha make config,nebo make
fetch,kterej se standartně nachází v systému,ale kterýho jsem si z
nějakýho důvodu nenainstalil.
Ale asi ne.Jinak mám BSD 6,0,drivery by si to mělo tahat sambou.Zatim
jsem zkoušel jen pdf tiskárnu,pro kterou jsen nainstaloval ghostcript.

PS.křištálovou kouli vlastním,prodám za polovic:-)

s pozdravem
Votruba Jaroslav
tel: 389002504
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz