make_printerdef-neni v systemu

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Thu Apr 6 09:26:35 CEST 2006

Chjo,

je to porad dokola a ti lidi ne a ne se ponaucit...  :-(

instaluji se tiskarny na server...   do jakeho tiskoveho systemu?
lprng? cups? neco uplne jineho?
jak si maji ty wokna tahat drivery? samba? neco jineho?

o tom, ze by bylo sebenepatrneji naznaceno o jakou verzi toho ktereho sw
se jedna, si asi muzeme nechat jenom zdat...

obavam se, ze nikdo z pritomnych v konferenci nevypada jako Sibyla a ani
nevlastni funkcni kristalovou kouli...

Zbynek

P.S.: Obavam se ovsem, ze i se zanlosti vyse uvedenych informaci nebude
onen dotaz mit moc spolecneho s FreeBSD a bude tudiz rozumnejsi ptat se
v konferenci prislusneho programu. Nicmene netvrdim, ze nemuzes zkusit
stesti i tady - nad dobre polozenym dotazem se vetsinou nekdo slituje a
poradi.

--
Zbyněk Burget

MIA Studio, spol. s r.o.