IMAP vs. file size limit?

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Fri Mar 17 10:56:15 CET 2006

Dobry den prajem.

Dostal som sa k jednemu problemu. Mam zakaznikov, ktori pouzivaju IMAP.
Stale pouzivam IMAP-UW, lebo som nevidel dovod menit to.
Niektorym sa podarilo mat jednotlive foldre o velkosti 2.1GB a tu zacina
problem. Tieto foldre nejdu otvorit, imap coredumpuje na sig 11.
Sendmail+imap je platforma
Mali ste uz niekto takyto problem? Ak ano, ake je riesenie?

Podozrievam dve veci
a) system, ma problem so suborom nad 2GB (nainstalovane je tam 6.
STABLE, pricom to bola povodne 5.X -> file system UFS+Soft....)
  tu je otazka: je moznost prekonvertovat UFS1 na UFS2, ktory by nemal
mat limit na filesize 2GB?

b) ten folder je len corrupt a musim ho rucne rozbit a opatovne poskladat.
  otazka: existuje na toto nastroj?

Va vsetky rozumne odpovede vopred dakujem.

	PeSe