problem se sambou

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Mar 15 19:17:54 CET 2006

On 15.03.06 18:38, Miroslav Lachman wrote:
> Sice to tedy neprineslo zadne vyreseni problemu, ale jen jsem tim chtel
> poreferovat, ze u me se na 4.11 se sambou 3.0 zadne nahodne chovani
> neodehrava.

ja bezim sambu u jedneho zakaznika pod linuxom (ehm) a jedine divne
chovanie nastavalo, ked bolo malo miesta vo /var alebo ~samba/profiles
(nemoznost korektne handlovat roaming profily userov, v /var malo
miesta na logy, etc..) inak v nej mam asi 200 userov a odkedy bezi nad Sun
StorEDGE 3510 FibreChannel diskovym polom, nie je s nou ziadny
problem.

otis

--
Juraj Lutter                          |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                  |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail