Havarie disku?!?

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Mar 8 19:11:20 CET 2006

V podstate se jedna o PC se dvema ATA disky ktere nejsou v mirroru. Byl
to takovy muj testovaci server na kterem jsem ladil backup.
Problem byl, ze po chvili hrani jsem zkusil jeste jednu vec:
1) provedl jsem zmeny (instalace balicku, konfigurace
2) restart - pokus o sync disku
3) po restartu vse bylo v poradku
4) chvilku jsem nechal system bezet - myslim, ze jsem spustil backup
pomoci dirvish.
5) system se vratil do puvodniho stavu pred konfiguraci
6) restart
7) system je stejny jako v 5)
Podstatne je, ze dirvish jen pomoci rsync stahuje data z jineho serveru.

Ondra