softupdates

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Mar 7 19:09:24 CET 2006

On Tue, 7 Mar 2006, Divacky Roman wrote:

>to se ti stalo na ata disku zeo? ata radice/disky lzou o tom kdy jsou data
>zapsana na disk. resp. ony to zapisou do sve interni cache a predstiraji ze uz
>je to zapsano na disk a proto ty nekonzistence. na scsi discich to nedela.

	to znamena ze to pak ta vnitrni cache obrati a mezitim to spadne?
Protoze jinak by to melo byt jedno - dulezity je pouze zachovani poradi
zmen; kde to spadne by pak nemelo hrat roli a fs by nemel byt ,,blbe''
poskozen.

	a Ondro, jsi si opravdu jisty, ze mas SU zapnute i na root disku?

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz