Antivir NOD32

Ivo Hažmuk ivo at vutbr.cz
Sun Mar 5 14:08:22 CET 2006

Dobry den,

Milan Švehlík napsal(a):

> má někdo zkušenosti s provozem NOD32 na FreeBSD ve verzi pro mailserver? Zajímalo by mě především se kterými mailovými programy jej provzujete. Uvažoval jsem o kombinaci Postfixu a Courier-IMAP  + samozřejmě něco pro třídění pošty, antispam a webmail (mimochodem taky si rád nechám poradit).

na jednom stroji mam soustroji Sendmail + MIMEDefang. Z MIMEDefangu
volam ClamAV, nod32cli a SpamAssassina. Nejdriv volam Clam a pokud nic
nenajde, tak NOD32.

Zkusenost je dobra. Na zacatku roku byly nejake mutace viru, ktere
Clamem prochazely a NOD32 je ulovil.

Jen je treba upozornit, ze je nutne ulohu rozdelit na 2 casti nod32d a
nod32cli. To dela trochu problemy pri logovani udalosti, protoze
nod32cli se dozvi pouze, ze byl vir nalezen a nic vic. Ostatni informace
  jsou v logu od nod32d.

A jeste je treba vedet, ze FreeBSD verze ma zpozdeni oproti Linuxu.
Takze ja tou dobou instaloval starsi verzi a tam byly nedokoncene
manualove stranky. Ale to je ted snad uz v poradku.

Toto pomerne komplikovane soustroji mam proto, ze chci mit moznost vse
logovat podle sveho. nod32smfi mi toto neumozni.

	I.