access log apache

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Mar 2 13:12:29 CET 2006

Miroslav Lachman píše v čt 02. 03. 2006 v 12:03 +0100:

> S tim -USR1 je jeste jeden problem v tom, ze se ceka na ukonceni vsech
> spojeni (nova spojeni se v tu dobu odmitaji) a pokud v te dobe probiha
> napriklad download 700MB souboru nekym na pomale lince, tak tim muze
> patrne dojit i k nekolika hodinovemu "vypadku" webserveru. (osobne jsem
> to nikdy v takhle extremnim pripade netestoval)

Jste si jisty? Z moji zkusenosti pri provedeni graceful restartu
(apachectl graceful, kill -USR1) se nove spojeni akceptuji ihned, ne az
po doziti vsech "gracefully finishing (G)" childu...

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie