access log apache

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Mar 2 11:40:06 CET 2006

Miroslav Lachman wrote:
> Tady bych rad poznamenal, ze je nekdy lepsi pouzit SIGUSR1 (graceful
> restart) namisto SIGHUP. Navic jeste predtim je dobre provest kontrolu
> konfigurace (tedy aspon syntaxe konfiguracnich souboru) zavolanim httpd
> -t (pripadne dalsich voleb -D), jelikoz SIGHUP i SIGUSR1 provadi nejen
> znovuotevreni logu, ale i znovunacteni konfigurace a pokud je chybna,
> tak nedojde k restartu a Apache zustane "mrtvy".

	Restart i s testem konfigurace provadi rc.d/apache2.sh restart - jen
nevim, jestli pri te prilezitosti pouziva -HUP nebo -USR1.

	Na adresu -USR1 ovsem musim poznamenat, ze Apache 2.x mi s urcitou
pravdepodobnosti pri pouziti tohoto signalu misto restartu zdechne (coz
ale muze zaviset od konkretni konfigurace a/nebo pouzitych modulu).

	Takze to "nekdy" (v shora pouzitem "je nekdy lepsi ..." je skutecne na
miste.