OT-po zformatovani HD z nej nejde bootovat

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Mar 1 12:55:53 CET 2006

jeden z HD kterej pouzivam na nouzovi instalace jsem pouzil i na
BSD.Kdyz pominula potreba mit BSD na tomto disku,chtel jsem jej pouzit
na jinym stroji na Wokna.Ale ouha,ono nic ono to nebootuje. Ackoliv jsem
to zkousel pres fdisk /mbr(disketa W9x),nebo z XP fixmbr ,ci fixboot.nic
mi nezabira.Bsd bylo spousteny z MBR sektoru.Nakonec jsem to rozbehal
pomoci jednoho softiku,kterej smazal kompletne veskery tabulky a sektory
nastavil na 0(pritom mi zarvala jedna particie s Etx2 ).
mate nekdo nejakej elegantnejsi napad,jak tento problem resit.Priznam
se,linux jsem na tom disku nezkousel(zrovna jsem potreboval tam dat Wokna)

omlouvam se,ze to neni primo dotaz ohledne BSD,ale par lidem se muze
vase odpoved hodit.

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav