vypínání počítače

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 1 10:26:42 CET 2006

Jaroslav Votruba wrote:
> server co mám doma se mi z ničeho nic odmítá vypnout.

	"Znicehonic" je hodne podezrele. Kdyby "znicehonic" zahrnovalo novy
preklad jadra, zmenu konfigurace nebo treba update BIOSu, tak bych vedel
- ale vy nejspis taky.

	Takhle se obavam, ze je mala pravdepodobnost na jakoukoliv rozumnou
odpoved.

	Jinak, k ACPI obecne - jeho nefunkcnost byva nekdy (nezridka) zpusobena
syntaktickou nekorektnosti ACPI kodu, ktery system od BIOSu dostane.
Nekdy je resenim kod stahnout, nechat si ho prevest do zdrojoveho kodu
(iasl je soucasti instalace), opravit syntakticke chyby, prelozit a pote
pri startu systemu pouzivat tyto vlastni tabulky misto tech z BIOSu
(konfigurace v loader.conf).

	Drsnejsi jedinci mohou opravene tabulky vkomponovat do image BIOSu a
vypalit ...