vypínání počítače

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Mar 1 09:57:18 CET 2006

precetl jsem si tuto dozajita zajimavou informaci, nicmene temer
nechapu, proc citite potrebu se s nami o tuto skutecnost podelit.

jsem uplne mimo misu, kdez se mi zda, ze tu schazi nejaka otazka?

...ale abych nebyl jenom ironicky - nemaje nejmensi informaci o HW resp.
o verzi OS se odpovida pomerne dost tezko. Jako by se o tom tady
nemluvilo porad a porad dokola :-(

kazdopane bych zacal hledat kolem ACPI prip. APM - tezko radit presnej,
pokud jsme nevideli dmesg, kldstat, loader.conf, device.hints apod.

Zbynek

--
Zbyněk Burget

MIA Studio, spol. s r.o.