different behaviour on fbsd and linux

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 21 13:47:14 CET 2006

Divacky Roman wrote:
> no.. vem si ze nekdy naprogramuje neco na linuxu (kde to funguje s arg = NULL)
> a pak to proste prekompiluje na fbsd a pusti a nestaci se divit. uprimne receno
> ve chvili kdy "echo bah" vypise neco cinsky tak to vypada hodne divne a moc
> bych se nedivil reakcim typu "zasr*ny fbsd" atak :))

	Na druhou stranu, jestlize trvas na, podle me naprosto nesmyslnem,
pozadavku, aby se kod, bez ohledu na cokoliv i bez ohledu na to, jestli
je korektni ci nikoliv, choval na FreeBSD naprosto stejne jako na
Linuxu, pak existuje jedine reseni - nahradit FreeBSD Linuxem.

	V opacnem pripade mezi temi systemu rozdily existovat budou.

	Az budu chtit system, na kterem se vsechny programy budou chovat tak,
jako na Linuxu - tak si nainstaluju ten Linux.

	Priznam se ale, ze zrejme mi uslo, jaky problem resime. Vidim rozdilne
chovani, ale nevidim problem. Navic, korektne napsane programy rozdilne
chovani mit nebudou a mam vazne pochybnosti, ze ma smysl resit, ze
rozdilne chovaji programy, ktere jsou proste chybne napsane.

	Z meho pohledu je zajimave se tim zabyvat jedine jako moznym
bezpecnostnim rizikem.