different behaviour on fbsd and linux

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Feb 21 10:56:08 CET 2006

Divacky Roman wrote (2006/02/21):
> to co jsem napsal by nemenilo nic krome pripadu kdy ten arg == NULL a to ted
> nefunguje vubec takze nepredpokladam ze je to regrese

Divam se do SUSv3 a myslim, ze to funguje. protoze u exec*() arg == NULL
nikde zakazane nevidim. Presunte se s hledanim chyby dal - do prikazu ls
a do ukazkoveho kodu getopt(3). A pokud tam problem nevidite, tak dal
nema smysl se tim zabyvat.

> a co se tyce nekompatibility - ted jsme nekompatiblni s korektnim kodem z
> linuxu. v cem je to horsi nez byt nekompatibilni s kodem z current?

Ano, ale nejdriv prosim hledejte problem na spravnem miste.

> no.. vem si ze nekdy naprogramuje neco na linuxu (kde to funguje s arg = NULL)
> a pak to proste prekompiluje na fbsd a pusti a nestaci se divit.

Prelozte si wrapper i volany program s -g a oba procesy si protrasujte.

> ve chvili kdy "echo bah" vypise neco cinsky tak to vypada hodne divne a moc

Echo ma ten problem take? Zatim se tu psalo jen o ls.