different behaviour on fbsd and linux

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Feb 19 12:40:00 CET 2006

On Sun, 19 Feb 2006, Divacky Roman wrote:

>kazdopadne to s tim argv[0] mne dostalo... v man strance je jen informace ze
>podle konvence to obsahuje a ne ze to bez toho nefunguje ;(

	V zadne pripade to, prosim, neber jako osobni utok - tak to skutecne
nemyslim - ale pouceni z celeho je, ze programovat se neda naucit jen
ctenim manualovych stranek. Clovek by vzdy mel vedet, "jak to cele
funguje" - pak nektere otazky, na ktere manual neodpovida, ani nepolozi,
protoze odpoved mu bude zrejma. A nebo mit po ruce tu prislusnou normu ...