different behaviour on fbsd and linux

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sun Feb 19 12:20:45 CET 2006

On Sun, 19 Feb 2006, Divacky Roman wrote:

>kazdopadne to s tim argv[0] mne dostalo... v man strance je jen informace ze
>podle konvence to obsahuje a ne ze to bez toho nefunguje ;(

	ale ono to funguje :) V argv[0] muzes mit cokoli, viz mail co jsem
psal, ale musi tam proste neco byt. Z toho jak se ukladaji parametry na
stack to v tomto pripade ani jinak byt nemuze.

	to ze tam je should znamena, ze pokud to tak neni, tak se k tomu ps
chova trochu jinak, vypisuje to skutecny jmeno v zavorce.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz