interrupt storm - delsi mail

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 13 14:15:20 CET 2006

Petr Macek wrote:
> Nedalo mi to a jeste jsem si s tim chvilku hral. Sitovky xl podporuji
> polling.

> ale zadnou zmenu nepozoruji. Kdyz se mi tam objevi nejaky sit. provoz,
> zase mi system zobrazi hlasku interrupt storm.

	Tohle nemam nastudovane do detailu, ale mam dojem, ze polling
neznamena, ze preruseni z karty neni povoleno vubec nikdy.  A pokdu
povoleno je, treba jen na chvili, pak muze nastat "storm".

> Proti predchozimu stavu (bez pollingu) nepozoruju zadnou zmenu.

	Vzhledem k tomu, ze "ocekavane problemy" jsou zhorsena latence
nekterych pakety, zhorsena pruchodnost a pripadne zvysena ztratovost;
pricemz mira zhorseni bude silne (pravdepodobne exponencialne) zaviset
na zatizeni systemu a dane karty lze ocekavat, ze v nezatizenem stavu
nebude zmena vubec pozorovatelna. A nemusi byt trivialni vygenerovat
takovou zatez, aby jasne pozorovatelna byla.