openoffice.org-2.0

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Feb 10 16:13:03 CET 2006

Ahoj,
v jedne slabe chvilce jsem vymenil uchozene FreeBSD 6.0 na NB za Linux.
Po navratu z dovolene jsem se vratil, ale tak nejak jsem tam dal 6.1
betu a ted mam 6.1 prerelease.
Vse jede, je to sice nejake pomale, ale s tim se da zit. To co me ale
trapi je openoffice. Doposud pri instalaci z portu jsem ho bez potizi
zkompiloval, ale ted mi to v miste solveru hazi exception.
Zkousel jste nekdo zkompilovat posledni port? Potreboval bych zjistit,
jestli je to nejaka moje chyba a nebo je to fakt chyba portu.

Dik.

Ondra