Definice doby mezi SYN a SYN/ACK pakety

Lubomir Host rajo at platon.sk
Tue Feb 7 14:17:28 CET 2006

On Tue, Feb 07, 2006 at 11:48:36AM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Ja nevim o tom, ze by nejaky takovy souhrnny material existoval.

Ja som pred par mesiacmi cerpal
z http://www.thinkingsecure.com/docs/TCPIP-Illustrated-1/ , kde bolo
vela veci pekne popisanych. Ale ked som to chcel teraz odporucit na
studium, tak som som zistil, ze tie materialy museli z webu stiahnut.
Teraz za tam nachadza uz iba kopia mailu. Zlyhala aj google cache.

Mozno to ma niekto niekde ulozene. Popis stavov TCP IP stacku mam ja uz
iba ako vytlaceny plaintextovy dokument.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :