top

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jan 31 11:19:36 CET 2006

Dan Lukes wrote:

> 	Nemuzete, protoze vlastne neexistuji. V praxi se ukazuje, ze vykon HTT
> dvojice procesoru je ve vysledku mensi nez kdyz se HTT nepouzije a s
> procesorem se zazchazi jako s jedinnym.
>
> 	V defaultni konfiguraci system neprideluje simulovanym procesorum
> zadnou zatez. Tj. polovina procesoru (vsechny simulovane) jsou vzdy idle.

A znamena to, ze se polovina vykonu nepouzije, nebo je to jen o tom, ze
nemuze bezet vice procesu soucasne?

> 	Nejednodussi zpusob, jak napravit zdanlivy rozpor je (v poradi vyhodnosti):
>
> 1. deaktivovat HTT (pokud to lze a pokud ho neplanujete pouzivat)
> 2. nepouzivat top nebo si "problemu 50%" nevsimat

Pokud je to jen problem v zobrazeni a ze systemu dostavam plny vykon,
tak to budu klidne ignorovat. Jde mi ciste o to zjistit, jestli ten
system ma jeste nejakou vykonovou rezervu, nebo jede opravdu naplno a
top me jen mate.

> 3. upravit konfiguraci systemu, aby se pouzivaly vsechny ctyri procesory.

A kde pripadne bych nasel, jak system upravit? Znamena to jen nejake
upravy sysctl, nebo to znamena patchovani zdrojaku a rekompilaci?

Predem diky za odpovedi

Miroslav Lachman