Spatna geometrie v sysinstallu pri fdisku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 29 19:56:16 CET 2006

Kaminar napsal/wrote, On 01/29/06 18:54:

> Tak bych se jeste (snad naposledy) zeptal zcela konkretne:
> Na disku bude jen FreeBSD.

	Odpoved byla poskytnuta pred otazkou ... ;-)

  Kdyz zadam CHS=16383/16/63 (pro
> neplatnou log. geom.) nevznikne tim nejaky problem?
> Nelibi se mi, ze pri nastaveni geom. "G1" mu tam zustane
> nevyuzity zbytek disku. S mistem se preci nema seredit. :-)

	Ta ztrata kapacity bude, odhaduji, radove desetina promile celkove
kapacity. S ohledem na delku teto debaty a pocet jejich ucastniku je
kilo takto usetrene kapacity jedno z nejdrazsich co jsem kdy videl ;-)

	Mel byste ziskanou partition velmi opatrne narofmatovat - pouziti
defaultnich parametru u newfs by vas mohlo pripravit o vic mista, nez
kolik bylo usetreno ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz