Spatna geometrie v sysinstallu pri fdisku

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Sat Jan 28 01:33:24 CET 2006

zkusenost:
nekolikrat jsem hlasku ignoroval a nic se nikdy nestalo.
Ted naposldy, kdyz jsem pridaval IDE disk 120G na FreeBSD5.4, tak jsem
si ji precetl a udelal jsem co je napsano, ze delat nemam. Nasel jsem na
google specifikaci disku a opsal do sysinstallu CHS.
Nasledne uz nehlasil zadnou chybu (jen cisilka zmrsil). Disk mam
pristupnej celej (pouzivam ho jako datovej s jednim fs).

michal

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!