Umisteni /home nebo /usr/home

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 26 00:44:48 CET 2006

Kaminar wrote:
> jeste rad ujistil, ze ...  nevzniknout nejake problemy, napriklad ze nejaky SW bude spolehat
> na to, ze domovske adresare najde jedine v /usr/home.

	Na to se, samozrejme, nikdy zcela spolehnout neda. Dokonce i kdyby
platilo, ze v teto chvili zadny takovy chybny software neexistuje, na
pozadani ti do rana nejaky s takovou chybou spichnu.	Ve skutecnosti je
ale pravdepodobnost, ze nejaky takovy vadny software budes potrebovat je
hodne mala.

	Na druhou stranu, ja bych se "standardni adresarove strukture"
nevyhybal, pokud pro odlisne reseni neexistuje alespon nejaky rozumny
duvod. Jestlize vyhradim slice pro domovske adresare, pak ji mohu
mountovat do /home uplne stejne jako do /usr/home, ledaze mam nejaky
konkretni duvod to tak neudelat. A ten v tvem pripade nevidim.

	Takze - odpoved je - ano, lze to udelat a s vysokou pravdepodobnosti je
to bez rizika jakychkoliv budoucich problemu. Presto bych to, ja, bez
duvodu, tak neudelal.