Ofset jednotlivych partition

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Jan 25 13:06:00 CET 2006

On Tue, Jan 24, 2006 at 07:26:44PM +0100, Ivo Hazmuk wrote:
> Prave jsem docetl Danovu odpoved a neda mi to pridat par detailu.

> nikdo. Da se swapovat do souboru.

o to mi neslo.. jde mi o to ze dneska se uz jda swapovat na libovolnou
partition nejen na b...

a mimochodem - swapovani do souboru je hovadina

> Kdyz jsem se s U*X systemy potkal poprve, tak bylo doporuceni. Swapu 2x
> RAM a je-li pameti malo, tak swapu vic. Dnes nastavuji swap na cokoliv,
> aby bylo malo pouzivane procesy kam odlozit, ale kdyz zjistim, ze stroj
> swapuje (systat -vmstat), tak bezim do obchodu pro dalsi pamet.

kdyz jsem poprve videl unix byl jsem panic a nevedel jsem nic o krasach
alkoholu... a?

> Pracoval jste nekdy se strojem, ktery intenzivne swapuje? To je i
> prihlaseni telnetem lotynka, jestli to clovek do timeoutu stihne.

slo mi o to ze jsou 2 zakladni rychlost - sekvencni rychlost cteni/zapisu a
rychlost seekovani. a nevim proc by u swapu mela byt dulezita jen ta prvni.
nerekl jsem nic o tom ze rychlost jako takova neni dulezita.