Ofset jednotlivych partition

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Tue Jan 24 19:26:44 CET 2006

Prave jsem docetl Danovu odpoved a neda mi to pridat par detailu.

> 1) kdo rika ze je nutne swapovat na b? (krome konvence)

nikdo. Da se swapovat do souboru.

> 2) kdo rika ze rychlost swapovani je dulezita?

Kdyz jsem se s U*X systemy potkal poprve, tak bylo doporuceni. Swapu 2x
RAM a je-li pameti malo, tak swapu vic. Dnes nastavuji swap na cokoliv,
aby bylo malo pouzivane procesy kam odlozit, ale kdyz zjistim, ze stroj
swapuje (systat -vmstat), tak bezim do obchodu pro dalsi pamet.

> 3) kdo rika ze je dulezita sekvencni rychlost cteni/zapisu na swap?

Pracoval jste nekdy se strojem, ktery intenzivne swapuje? To je i
prihlaseni telnetem lotynka, jestli to clovek do timeoutu stihne.

	S pozdravem
		Ivo Hazmuk