Ofset jednotlivych partition

Milan Lysa Milan.Lysa at progeo.cz
Tue Jan 24 14:42:05 CET 2006

No vidite, me zas rikali ze na kraj, protoze je tam nejvetsi obvodova rychlost a tim i rychlost cteni. Pokud je delka sektoru (= hustota zapisu) stejna na krajich i u stredu, mohlo to platit.
Pokud by cihala pri necinnosti hlavicka uprostred placky, pak by to mohlo byt jak pisete. Pokud to u SATA disku nebude jeste trochu jinak. Najde se nejaky hardware-man, co nam udela osvetu?

Asi jako "... ale ja to proste citim, jak to dneska jede rychlejc!".

Milan Lysa