SQUID redirect na konkretne html podla IP v konkretny cas

Perfect Stranger perfect_stranger at centrum.cz
Sat Jan 21 09:30:17 CET 2006

Budem trocha od temy,nepoznam podrobnosti,ci si provider alebo prevadzkujes verejny transparentny server,ale pred casom som surfoval cez jedneho greckeho providera,ktory nam podobnym sposobom oznamoval pre neho dolezite spravy a oznamy,a ver mi,ze ma v danej chvili nemohlo ani nic viac nastvat.Vydrzal som to par dni a potom som dalej veselo a bez zbytocnych nervov surfoval cez noveho providera.Skor by som doporucoval na dolezite oznamy maily.Pri verejnej proxy-ne je samozrejme ciste Tvoja vec co robis.
Perfect Stranger