SQUID redirect na konkretne html podla IP v konkretny cas

Jan Unger goosefreebsd at pobox.sk
Sat Jan 21 05:27:24 CET 2006

Zdravim

Chcel by som sa spytat ci niekto neriesil podobny problem.

mam situaciu:

na freeBSD mam transparent proxy. vyuzivam na to PF.
potrebujem upozornit uzivatelov na nieco dolezite a to najlepsie tym ,ze kazdych 15 minut sa redirectnu vsetky jeho poziadavky na konkretnu predpripravenu html stranku. po minute, alebo po prvom precitani by zasa pokracoval v surfovani ako predtym.

napadaju ma dve moznosti.

kazdych 15 minut reconfigurnut nastavenie squida s inym configurakom ,kde budu nastavene redirecty jednotlivych ip. po chvilke sa reconfigurne naspat.

alebo

nastavit podla casovych zon povolovanie stranok..

tieto riesenia maju ale slabinu a to ,ze ak uzivatel nebude aktivny , k danej stranke sa nemusi vobec dostat.

napadla ma dalsia moznost a to zeby squid pocital requesty na stranku a kazdu 20tu by redirectol na predpripravenu html.

Mate s podobnou vecou niekto skusenost,alebo by ste to riesili inak ?

vdaka za kazde nakopnutia.

Aktivujte si neobmedzenu mailovu schranku na www.pobox.sk!