nechtěl by se někdo pustit do kvalitních stránek o BSD

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Fri Jan 20 11:20:56 CET 2006

Ja bych ale souhlasil s p. Votrubou. Tez jsem zacinal s linux/unix bez
radne znalosti anglictiny. Clovek opravdu stravi spoustu casu tim, ze se
prokousava necim co nepotrebuje, nez najde potrebnou vec.

Pokud clovek neznaly BSD dostane k instalacnimu CD i kvalitni preklad
handbooku, lepe se rozjede. Dost lidi nepritomnost ceske dokumentace
odradi uplne.

PM

--
# Petr Macek