sestavení jádra

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Fri Jan 20 08:49:42 CET 2006

Ahoj
prehledl jsem neco, nebo tam chybi sekce buildworld ?

pokud chces prekompilovat jen kernel ze zdrojaku v systemu "ktere k sobe patri", napriklad system i zdrojaky instalovane z release CD,
tak je zbytecne delat buildworld a installworld a staci ti k tomu pouze /usr/src/sys

Situace je ovsem jina, pokud mas v systemu "binarky starsi verze" (instalovane z release CD - dejmetomu verze RELENG_6_0)
a chces buildnout kernel z aktualizovaneho src (src z RELENG_6).
nekdy to jde, nekdy nemusi (treba kvuli verzi configure) - uvadim to jen jako priklad,
pak musis udelat i buildworld

coz je v podstate upgrade celeho systemu, tj pomoci cvsup aktualizovat zdrojaky a pak nasledne udelat

buildworld, buildkernel, installkernel, installworld, mergemaster (viz dokumentace)

guli