File manager [nabidka na vymenu .cshrc]

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Jan 18 21:20:31 CET 2006

On Wed, Jan 18, 2006 at 10:43:51AM +0100, Jan Pechanec wrote:

> 	cau, doplnil bych jednu vec - v csh/tcsh se proste neda poradne
> programovat. Jakmile clovek nedela pouze jednoduchy az prumerny veci, tak
> nakonec nedela nic jinyho, nez workaroundy se kteryma se v /bin/sh nikdy
> nesetkal. Tcsh bude v tomhle o neco lepsi, ale co jsem se dival nedavno, tak
> ne o moc.
>
> 	a moje zkusenost ktera to potvrzuje je, ze csh/tcsh vetsinou
> pouzivaji prave lidi, ktery v shellu neprogramuji.

programuju v sh a interaktivne pouzivam tcsh. prijde mi to velmi prirozene...

kazdopadne muj .cshrc je na hysteria.sk/~neologism/dot.cshrc

celkem sem si s nim vyhral
(myslim ze pkg_* ktere vam pri stisknuti TAB vypise seznam installnutych baliku
je lovely ficr, to same chown atak.)

pokud mate nekdo nejaky zajimavy tak mi pisnete, rad si prilepsim