File manager

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Jan 18 10:43:51 CET 2006

On Tue, 17 Jan 2006, Dan Lukes wrote:

>	Ja, napriklad, pouzivam 'bash' (a to i pres zminene pomale linky)
>zejmena proto, ze to je nadmnozinou relativne standardniho Korn-shellu,
>coz se hodi pokud chce clovek psat scripty o kterych by si rad myslel,
>ze jsou siroce prenositelne. Pritom si ovsem dopravam pohodlnejsi
>interaktivni prace, kterou 'sh' v takove mire nema. tcsh scripty jsou
>natolik odlisne, ze je obvykle nelze jinde pouzit (pokud tam neni tcsh
>nebo alespon csh). A pouzivat jeden shell pro 'interaktivni praci' a

	cau, doplnil bych jednu vec - v csh/tcsh se proste neda poradne
programovat. Jakmile clovek nedela pouze jednoduchy az prumerny veci, tak
nakonec nedela nic jinyho, nez workaroundy se kteryma se v /bin/sh nikdy
nesetkal. Tcsh bude v tomhle o neco lepsi, ale co jsem se dival nedavno, tak
ne o moc.

	a moje zkusenost ktera to potvrzuje je, ze csh/tcsh vetsinou
pouzivaji prave lidi, ktery v shellu neprogramuji.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz