editace uzivatele

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Jan 18 12:06:26 CET 2006

a jak je to se zmenou hesla,zatim jsem jej vzdy menil pres passwd
user,pokud pouziju nejaky z tech prikazu co jste mi radili,tak tam je
heslo sifrovany.Staci to sifrovany smazat a nahradit jinym a ulozit,nebo
se musi novy heslo nejak vygenerovat a pak vlozit jiz zasifrovany.

druha vec,kde zmenim vychozi editor.Vi(vim) bytostne nesnasim a radeji
pouzivam edit

s pozdravem
Votruba Jaroslav
tel: 389002504