Problemy s instalaciou Firefoxu 1.5

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sun Jan 15 09:43:45 CET 2006

Perfect Stranger píše v ne 15. 01. 2006 v 05:35 +0100:

> [...]
> problem. Podla zoznamu pozadovanych instalovanych portov som vsetky
> upgradoval na dane verzie, ale pri instalacii som dostal hlasku :
> pkg_add: warning: package 'firefox-1.5_5,1' requires 'glib-2.8.4', but
> 'glib-2.8.5' is installed
> pkg_add: warning: package 'firefox-1.5_5,1' requires 'libxml2-2.6.22', but
> 'libxml2-2.6.23' is installed
> pkg_add: warning: package 'firefox-1.5_5,1' requires 'tiff-3.7.4', but
> 'tiff-3.8.0' is installed
> pkg_add: warning: package 'firefox-1.5_5,1' requires 'gtk-2.8.9', but

Nevidim tu zadne chyby, jen varovani. Klidne to tam mlaskni, pojede to i
s tema verzema co mas.

> Poradite co s tym a ako sa popripade downgraduju porty? glib-2.8.4 ,
> libxml2-2.6.22 , tiff-3.7.4 som uz stiahol z netu do
> adresara   /usr/ports/distfiles
> vo formate tar.tbz2 .

Bud tar.bz2 nebo .tbz2 ... pokud to druhe tak to patri
do /usr/ports/packages.

> Ale gtk-2.8.9 som za prve zatial este nikde na nete
> nenasiel, no a za druhe vraj tento port obsahoval v danej verzii kriticku
> chybu...

Opravdu? O zadne kriticke chybe nevim...

Aktualni, ne minimalni.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity