Problemy s instalaciou Firefoxu 1.5

Perfect Stranger perfect_stranger at centrum.cz
Sun Jan 15 05:35:00 CET 2006

Zdravim vsetkych.S FreeBSD len zacinam,tak sa na Vas obraciam s prosbou o
pomoc. Chcel som nainstalovat Firefox 1.5 a narazil som na nasledujuci
problem. Podla zoznamu pozadovanych instalovanych portov som vsetky
upgradoval na dane verzie, ale pri instalacii som dostal hlasku :
pkg_add: warning: package 'firefox-1.5_5,1' requires 'glib-2.8.4', but
'glib-2.8.5' is installed
pkg_add: warning: package 'firefox-1.5_5,1' requires 'libxml2-2.6.22', but
'libxml2-2.6.23' is installed
pkg_add: warning: package 'firefox-1.5_5,1' requires 'tiff-3.7.4', but
'tiff-3.8.0' is installed
pkg_add: warning: package 'firefox-1.5_5,1' requires 'gtk-2.8.9', but
'gtk-2.8.10' is installed

Poradite co s tym a ako sa popripade downgraduju porty? glib-2.8.4 ,
libxml2-2.6.22 , tiff-3.7.4 som uz stiahol z netu do
adresara   /usr/ports/distfiles
vo formate tar.tbz2 . Ale gtk-2.8.9 som za prve zatial este nikde na nete
nenasiel, no a za druhe vraj tento port obsahoval v danej verzii kriticku
chybu...

No a este jednu otazku na zaver. V zoznamoch aktualnych portov byvaju pri
aplikaciou pozadovanych portoch aktualne, alebo ozaj pozadovane verzie, alebo
je tato chyba len pri Firefoxe? Vopred sa ospravedlnujem, ak sa pytam
banality, s tymto OS ozaj iba zacinam, no a v Handbooku som to nenasiel.

Vopred velmi pekne dakujem.
--
Perfect Stranger