kvoty a jail(8)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 11 17:41:45 CET 2006

Vladimir Dvorak napsal/wrote, On 01/11/06 12:21:
> Mam nekolik desitek uzivatelu uvnitr jailu(8) a nyni jim potrebuji
> nastavit diskove kvoty.

	Ale jestli vas to potesi, to nevim.

	Na druhou stranu, vyrobit pro ucely jailu virtualni disk neni
neresitelny problem, i kdyz to bdue mit dopad na vykon.

> Zajimalo by me, zda existuje nejaky workaround

	Nikdy jsem to nezkousel, nicmene urcitou nadeji vidim. Pokud byste si
pro ucely nastavovani quot udelat chroot presne se stejnym korenem jako
ma jail pak z tohoto environmentu by mozna nastaveni mohlo byt mozne - a
dokonce se neda uplne vyloucit, ze by to i fungovalo. RUku do ohne bych
za to ale nedal ani omylem.

	Akorat bude dobre zajistit, aby mnoziny UID pouzivanych v hostovskem
systemu v a jailu mely prazdny prunik.

	Je-li oficialni odpoved "nejde" je tohle alespon mala nadeje. Pokud to
vyzkousite, dejte vedet, jak jste dopad'.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz