jeste jednou prenos systemu

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Wed Jan 11 08:17:08 CET 2006

IMHO si myslim, ze pokial si nechal GENERIC jadro, ze to nastartuje v
poriadku. Potom ti uz zostanu asi len take chutovky, ako rozne nazvy zariadeni
sietoviek a ich nastavenie v rc.conf. A na pripadne dalsie drobne detaily
urcite uz zvladnes aj sam.

PiFtiK

On Wed, 11 Jan 2006 08:01:17 +0100, Jaroslav Votruba wrote