jeste jednou prenos systemu

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Jan 11 08:01:17 CET 2006

na domacim serveru mam athlona na desce s cipsetem via.V praci na
zkusebni masince mam pentium  na cipsetu intel.Pokud si  v praci
nainstalim system,se vsemi nastavenimi a nasledne jej prekopiruju na
domaci stroj,bude to chodit?Delam tuhle opicarnu proto,ze se mi nechce
tahat autobusem server do prace,pac doma mi umrel internet(mistni
vesnickej provider skoncil).Ja osobne si myslim,ze by problem bejt
nemel-nejsou to prece wokna,ale uplne jistej si nejsem