ktere zarizeni z DEV je USB kabel k mobilu?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 9 21:37:55 CET 2006

queen killer napsal/wrote, On 01/09/06 20:50:

> Vypisuje to toto
> UCOM0: vendor cisla atd info
> UCOM0: UPLCOM_RESET: STALLED
> nevite nekdo co by se s tim dalo delat???  nebo jestli je to problem v telefonu?

	Zrejme nejde o kompatibilni (nebo dostatecne kompatibilni) zarizeni.
Staci, aby napriklad vyzadovalo nejakou specialni inicializaci.

	Idealni by bylo zjistit, co to doopravdy je a s technickou specifikaci
v ruce navrhnout opravu ovladace nebo ovladac uplne novy.

	Druha moznost je poridit jiny kabel, ktery bude obsahovat podporovany
chip. Pokud existuje.

	Nebo se spojovat pres infra, pokud to telefon podporuje -  na strane
pocitace pak je samozrejme treba sehnat podporovany IR hardware (neni-li
jiz pritomen).

	Nikoli posledni moznosti je pak pouzit jiny telefon. Nejlepe nejaky s
poctivym hardwarovym modemem a nejlepe seriovym rozhranim. Nejaky
postarsi Siemens z bazaru za par korun, napriklad (mozna duvod, proc
ovladac neexistuje je, ze kazdy, kdo by ho dokazal napsat si sveho casu
ceni na vic, nez je cena bazaroveho mobilu, ke kteremu nic psat treba
neni) ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz