ktere zarizeni z DEV je USB kabel k mobilu?

Jaroslav Pavlíček freebsd at pavrda.cz
Sat Jan 7 23:09:24 CET 2006

Zdravim,

ugen se pouzije vzdy, kdyz se nenajde nejaky vhodnejsi ovladac. Moje
zkusenost je takova, ze USB pres ugen se chova dost podobne jako seriovy
port. Lze na naj zapisovat a lze z nej cist. Je potreba ale pouzit spravny
"end-point", ktery je pristupny pres /dev/ugenX.Y. Vetsinou je potreba ale
zarizeni nejak nastavit a to dela specializovany ovladac. Tak jestli umite C
a mate cas si s tim hrat, berte to jako vyzvu :)
Nektere kabely k mobilum v sobe maji prevodnik USB<=>Serial, zkuste na
google zjistit, co je to za cip. Treba  by stacilo pridat nekam do zdrojaku
jadra jeho PID a VID.

--- Jarda Pavlicek