BRIDGE u karty

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Mon Jan 9 19:12:24 CET 2006

> Je tomu tak protoze jsi to timto pripazem ty zadal. AP dva rezimy.
> 1. Samo dela bridge a tim padem se o tech packetech vubec nedovis.
> 2. Nebo karte reknes, ze mezi stanicema prehazovat nema, a pak je dava
> systemu, at si s nima poradi on.

Ahoj,
jasne ja myslim ze tomu nejak rozumim. Ale co se stava s pakety, které by se
normalne bridgovali na urovni hw karty, pokud je tento bridge vypnuty.
Myslim, ze se asi postoupi do kernelu, který pak nevi (?) co s nima a posle
je na default GW? Prave proto jsem do toho zamotal ten routing, mel jsem
myslenku opakovane kernelu sdelit, ze pakety ze site 10.0.1.0 ma vratit zpet
na tu kartu. Tak jsem to myslel, i když je to zrejme blbost.

> Tam je mnoho moznosti co se deje. Nejcstejsi:
> 1. Pokud v tomto rezimu AP posila na vsechny APR pozadavky samo sebe,
> pak stanice posilaji packety na vedlejsi stanice s MAC AP a AP v tvem
> pripade posle ICMP redirect, protoze to v ramci jedne site se routing
> nedela (to je chyba v nastaveni site).
> 2. Nebo prijde packet pro vedlejsi stanici s MAC te stanice a pak se
> to ani nezpracuje, pokud system nebezi v promiskuitnim modu (a to
> bezne neni).

Popravde tady se prilis nechytam v pojmech (neumim si predstavit jak to tam
lita). Nicmene jsem si myslel, ze pokud vypnu bridge na karte, tak by to
mohl zachranit bridge na urovni systemu (jak pises). Tak jsem zkusil, ale
zadny rozdil. Postup byl nahrati bridge.ko, net.link.ether.bridge.enable->1,
net.link.ether.bridge_cfg->wi0. Na karte mezi flagy pribyl PROMISC. Dik za
pomoc.

Milan