OT: Nastaveni site

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 6 00:13:37 CET 2006

Bc. Radek Krejca napsal/wrote, On 01/05/06 22:08:
>   Prvnim dotazem, jak nastavit co nejjednoduseji na sitovku ip adresy.
>   Nasel jsem, ze jakasi obdoba OpenBSDckoveho /etc/hostname.if je
>   /etc/start_if.if . Ma pro me ovsem jednu velkou nevyhodu, ja
>   potrebuji na sitovku nastavit pomerne velky pocet ipcek, aktualne je

	Kdyz uz jste nasel tento soubor, pak by pro vas melo byt trivialni
napsat do nej triradkovy script, ktery z libovolneho jineho souboru
precte seznam adres a vsechny je nahazi na dany interface.

	Tedy v podstate si udelate, tak jak jste to zminil, vlastni script. Je
to natolik trivialni reseni, ze bude nejspis obtizne najit nejake jeste
jednodussi.

>   Muj druhy dotaz je uz jen takova hloupost kvuli pohodlnosti, nicmene
>   preci jen, na OpenBSD mi fungoval prikaz route -n show, coz je neco
>   podobneho, co netstat -r, ale neni to uplne stejne. Ja jiz mam na
>   teto bazi scripty a chci se zeptat, za je nejaky podobny prikaz ve
>   FreeBSD, protoze tam mi tento prikaz vyhodi bad keyword...

	Sam jste si odpovedel, ze 'netstat -rn' je podobny prikaz. Zda se ale,
ze spise hledate prikaz 'stejny'. O takovem, bohuzel, nevim.

	nemel by ale pro vas byt problem napsat jednoduchy 'sed', ktery vam z
vystupu 'netstat -rn' udela vystup dostatecne podobny pozadovanemu. I
kdyz, zalezi co z toho vase scripty vlastne presne potrebuji ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz