BRIDGE u karty

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Sun Jan 1 22:09:47 CET 2006

Ahoj,
mam takovy problem. Abych mohl kontrolovat a sledovat prutok na jedne karte
(wi), tak pouzivam ifconfig wi0 -apbridge, který uz ve verzi 6.0 funguje
celkem dobře. Problem je, ze po tomto nastaveni se vzajemne prestanou videt
klienti komunikujici prave přes tuto kartu. Nevim, proc tomu tak je, karta
sice tim padem nefunguje jako bridge, ale router jako takovy ma
gateway_enable. V routovaci tabulce mam

10.0.1/24          link#5             UC          0        0    wi0

Tak jsem si myslel, ze i když bridge neudela samotna karta, udela to systém
a data posle zpet na ni. Ale bohuzel to tak není. Muzete mi někdo objasnit,
co se tam vlastne deje? Je to tak, ze pokud na karte vypnu bridge,
automaticky se vyradi ze seznamu, na ktery je uplatnovano gateway_enable?

Existuje nejake reseni, jak mit kontrou nad pruchozimi daty a zaroven
umoznit komunikaci mezi klienty na zminene karte?

Ještě me zaujala jedna věc - zajimalo by mne, jak lze za behu nahodit
BRIDGE. Pouziti ifconfig wi0 apbridge sice nastaveni upravi, ale při vypisu
se mezi flagy BRIDGE neobjevi. Diky

Milan