Re: pf.conf

Cizek.Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Thu Dec 15 08:42:33 CET 2005

>  A je ten zapis ok? Ja som sa hral s PF trosku davnejsie, ale mam v
>  /etc/pf.conf uplne inu syntax, napr:
>
>  altq on $ext_if priq bandwidth 256Kb queue { bulk_out, ssh_out }
>  	queue bulk_out priq(default)
>  	queue ssh_out priority 4
>
>  pass out on $ext_if proto tcp to any port ssh modulate state queue(bulk_out,
>  ssh_out)
>
>  Je to konkretne tiez z manualu pre OpenBSD a bezi to v pohode.

Ahoj,
treba na teto (i jinych strankach) strance http://www.muine.org/~hoang/openpf.html to tak delaji. Ten tvuj zapis je mi tez povedomy, ale nechapu jak pracuje, resp. jak by to melo vypadat, pokud tam tech priorit budes vic, pro dalsi protokoly. Proto jsem usiloval o zprovozneni te moji varianty, pripada mi logictejsi a snadnejsi.

Milan