pf.conf

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Thu Dec 15 02:20:04 CET 2005

On 2005-12-14 19:01 +0100, Cizek Milan wrote:
> Ahoj,
> zacal jsem si hrat s PF, ale hned jsem narazil. Udelal jsem si config na
> PRIQ, podle toho co jsem nasel na netu - prevazne věci a navody k OpenBSD.
> Pod FreeBSD se mi to ale jaksi nedari a at hledam jak hledam, nevim jak to
> obejit. ALT_PRIQ v jadre mam.
>
> interface rl0 bandwidth 512K priq  //-- chyba
> class priq rl0 klass_ssh NULL priority 2  //-- chyba
>  filter rl0 klass_ssh 0  0   0   22   6
>  filter rl0 klass_ssh 0  22  0   0    6
>
> class priq rl0 klass_udp NULL priority 1  //-- chyba
>  filter rl0 klass_ssh 0  0   0   0   17

> [...]

A je ten zapis ok? Ja som sa hral s PF trosku davnejsie, ale mam v
/etc/pf.conf uplne inu syntax, napr:

altq on $ext_if priq bandwidth 256Kb queue { bulk_out, ssh_out }
	queue bulk_out priq(default)
	queue ssh_out priority 4

pass out on $ext_if proto tcp to any port ssh modulate state queue(bulk_out, ssh_out)

Je to konkretne tiez z manualu pre OpenBSD a bezi to v pohode.

--
Marian Cerny <jojo at matfyz.cz>
Jabber: jojo at njs.netlab.cz

[ Najděte vždy aktuální MAPY ČR ve vašem mobilu a používejte je ZDARMA!
  Aplikace oceněna 1. místem v soutěži Best Mobile Solution 2005.
  Další podrobnosti na http://mapy.mobilfiesta.cz ]